تلویزیون ۳۲ اینچ ال جی مدل LG 32LM550 TV (INDONESIA)

LG TV model LG 32LM550 32 inch (INDONESIA)

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کشور سازنده: اندونزی
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • کیفیت: HD
  • نوع رابط هوشمند: Linux
فروشنده فروشنده: فروشگاه باروزی

09119197818
09026500303

آماده ارسال ناموجود
11,670,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط


تلویزیون ال جی مدل 32LM550 محصولی حرفه‌ای از برند ال جی است که با وجود نمایشگر 32 اینچی از کیفیت تصویر بالا و امکانات عالی سود می‌برد. این تلویزیون ال جی صحنه‌ها را با وضوح HD به نمایش می‌گذارد و این امکان را به شما می‌دهد تا صحنه‌هایی با تراکم پیکسل مطلوب و وضوح رضایت بخش مشاهده نمایید. این تلویزیون 2019 ال جی تصاویر را با سرعت رفرش 50 هرتز به نمایش می‌گذارد تا علاوه بر صحنه‌های آرام، مسابقات ورزشی و اتومبیلرانی را نیز با کیفیت مطلوب مشاهده نمایید. زاویه دید گسترده و روشنایی مطلوب نمایشگر کمک می‌کنند تا صحنه‌هایی با کیفیت بالاتر را نظاره گر باشید. قابلیت Dynamic Color به ارائه‌ی رنگ‌های طبیعی تر و فناوری Resolution Upscaler به ایجاد صحنه‌هایی با رزولوشن بالاتر کمک می‌کنند تا رضایت از کیفیت تصویر این محصول به همراه آید.

توان صوتی برابر 10 وات می‌باشد که با وجود امکانات صوتی به صورت شفاف و با وضوح بالا به شما ارائه می‌شود. بهره گیری از گیرنده‌ی دیجیتال داخلی DVB-T2/C/S2 نیز کانال‌های مختلف داخلی و خارجی را برای سرگرمی بیشتر شما دریافت کرده و بر روی صفحه نمایش تلویزیون 32LM550 پخش می‌کند. 2 پورت HDMI نسخه HDMI 1.4 در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته‌اند که امکان اتصال انواع پخش کننده‌ها و کنسول‌های بازی را فراهم می‌کنند، پورت USB نیز از دیگر درگاه‌های ارتباطی بر روی این محصول می‌باشد. امکانات این محصول را با تفصیل بیشتر مطالعه نمایید تا خرید مناسب تری داشته باشید.

تلویزیون ال جی مدل 32LM550تلویزیون ال جی مدل 32LM550

طراحی تلویزیون 32LM550

اینکه ال جی امکانات محصولات خود را در قابی شیک و خوش تراش گرد هم آورده است سبب می‌شود تا این محصولات طرفداران بیشتری داشته باشند. تلویزیون 32LM550 ال جی از سبک طراحی آشنای سری 5 این برند سود می‌برد و امکانات بالایی را برای ارائه‌ی عملکرد بهتر بر روی خود دارد. پنل پشتی این محصول از ساختار پلاستیکی بهره می‌برد و از مقاومت بالایی برخوردار است، خم شدن این پنل هرگز اتفاق نمی‌افتد. پورت‌های ارتباطی بر روی این بخش و قسمت کناری این محصول قرار گرفته‌اند که در صور قرار گرفتن آن بر روی میز تلویزیون به راحتی قابل دسترس خواهند بود و در صورت اتصال به دیوار ممکن است با دشواری اندکی به پورت‌های قرار گرفته در قسمت پشتی دسترسی پیدا کنید.

ضخامت مطلوب فریم اطراف نمایشگر همراه با سطح صاف به کار رفته در ساختار آن این امکان را به شما می‌دهد تا با دقت بالاتری به مشاهده‌ی محتوای در حال پخش بپردازید و حاشیه‌ها چندان به چشم نخواهند آمد. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون 32LM550 برابر 82 میلی‌متر می‌باشد که در هنگام قرار گرفتن تلویزیون بر روی پایه‌ها این میزان چندان به چشم نمی‌آید. البته در هنگام اتصال به دیوار شاهد جلو آمدن تلویزیون تا حد قابل توجهی هستید، هر چند ضخامت مطلوب آن حس استحکام بالاتر را به شما خواهند داد. میزان دمای سطح نمایشگر و بدنه‌ی این محصول در حد مطلوبی قرار دارد و این امکان را به شما خواهد داد تا شاهد دقت رنگی بالایی بر روی نمایشگر و ارائه‌ی رنگ‌ها خنک باشید.

صحنه‌های با وضوح مطلوب و رنگ‌های طبیعی

حال که طراحی این محصول را پسندید، سایر امکانات از جمله مهمترین ویژگی آن را با دقت بالاتری مورد بررسی قرار دهید. کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 32LM550 مورد توجه بالایی قرار گرفته است و وضوحی توسط این محصول 2019 ال جی ارائه می‌شود که بالاتر از حد تصور می‌باشد. این تلویزیون خوش تراش ال جی دارای نمایشگری با ابعاد 32 اینچ است و برای سالن‌های کوچک، محل کار، اتاق خواب و یا هر فضای کوچک دیگری کاربرد خواهد داشت. کیفیت تصویر HD با توجه به سایز نمایشگر مطلوب بوده و وضوح بالایی از صحنه‌ها را در اختیارتان خواهد گذاشت. نکته جالب دیگر اینکه ال جی با گنجاندن امکانات بالا، وضوح تصویر را بر روی این محصول افزایش داده است.

تلویزیون 32LM550 را در فضایی با میزان نور متوسط قرار دهید و از کیفیت بالای نمایشگر و وضوح رنگ‌ها لذت ببرید. قرار دادن آن در مقابل نور مستقیم و پنجره بازتاب‌های کمی را در نمایشگر ایجاد می‌کند که تا حدی بر روی کیفیت تصویر تاثیر خواهد گذاشت. یکنواختی رنگ این امکان را به شما خواهد داد تا سوژه‌های موجود بر روی نمایشگر را در هر موقعیتی با رنگ اصلیش مشاهده نمایید. فناوری Dynamic Color کیفیت رنگی بالایی را به همراه می‌آورد تا صحنه‌هایی طبیعی را ببینید. پنل نمایشگر Direct LED نیز در افزایش وضوح تصاویر، روشنایی نمایشگر و کیفیت رنگی بالاتر تاثیر گذار بوده است. قابلیت ارتقاء دهنده‌ی کیفیت تصویر Resolution Upscaler صحنه‌های قدیمی و با رزولوشن پایین را با وضوح بالاتر به نمایش می‌گذارد.

کشور سازنده
اندونزی
تکنولوژی صفحه
LED
کیفیت
HD
نوع رابط هوشمند
Linux
رزولوشن
1366 × 768
HDR
نسبت تصویر
16:9
تعداد بلندگوها
2 عدد
توان خروجی کلی صدا
6 وات
تعداد درگاه‌های USB
1 عدد
تعداد درگاه های HDMI
2 عدد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
1 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...